Опубліковувач

Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Dąbrowie Górniczej (I)



 
Od 9 marca do 31 grudnia 2015 roku  Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej realizował projekt „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Dąbrowie Górniczej (I)", który był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy,Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
 

GRUPA DOCELOWA I CEL PROJEKTU
 
Uczestnikami projektu było 318 osób młodych w wieku 18-29 lat (w tym 200 kobiet) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej jako osoby bezrobotne, z ustalonym I lub II profilem pomocy, nie uczestniczących w kształceniu (w trybie stacjonarnym) i szkoleniu (tzw. młodzież NEET), w tym:
 
- 11 osób niepełnosprawnych,
 
- 154 osoby pozostające nieprzerwanie bez pracy 6 m-cy (w przypadku osób w wieku 18-24 lata) lub 12 m-cy (w przypadku osób w wieku 25-29 lat).
 
Status na rynku pracy określany był w dniu rozpoczęcia uczestnictwa w projekcie tj. w dniu podpisania Deklaracji uczestnictwa. Wstępne określenie statusu na rynku pracy następowało na podstawie złożonej przez osobę bezrobotną Ankiety zgłoszeniowej.
 
Celem projektu było zwiększenie możliwości zatrudnienia osób młodych do 29 roku życia pozostających bez pracy w mieście Dąbrowa Górnicza. Na realizację niniejszego projektu została przeznanczona kwota 2 987 400 zł, w tym wkład Europejskiego Funduszu Społecznego wynosił 2 517 900 zł.
 

FORMY WSPARCIA
 
Każdy uczestnik/uczestniczka projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Dąbrowie Górniczej (I)", został/a objęty/a indywidualną i kompleksową aktywizacją zawodową, która opierała się na co najmniej trzech elementach pomocy:

1.   przygotowaniu/aktualizacji Indywidualnego Planu Działania (w przypadku gdy osoba nie posiadała aktualnego IPD)

2.   indywidualnym pośrednictwie pracy lub poradnictwie zawodowym
 
3. w zależności od zidentyfikowanych potrzeb uczestnika/uczestniczki projektu jednej z poniższych form wsparcia:
- stażu – dla 230 osób
- szkolenie –  dla 17 osób,
- bon szkoleniowy –  dla 8 osób,
- dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej –  dla 54 osób.
 
Dodatkowo 21 uczestniczek projektu odbywających staż w projekcie skorzystało z refundacji kosztów opieki nad dzieckiem/dziećmi do lat 6 lub dzieckiem/dziećmi niepełnosprawnymi do lat 7.


EFEKTY
 
Realizacja projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Dąbrowie Górniczej (I)" została zakończona z dniem 31 grudnia 2015 roku. Założenia projektu zostały zrealizowane, a cel główny został osiągnięty. Osiągnięto 54% efektywność zatrudnieniową:
 
a. 40% w przypadku uczestników/uczestniczek niepełnosprawnych,
b. 50% w przypadku uczestników/uczestniczek o niskich kwalifikacjach,
c. 57% w przypadku uczestników/uczestniczek długotrwale bezrobotnych,
d. 55% w przypadku uczestników/uczestniczek nie kwalifikujących się do żadnej z powyższych grup.
 

INFORMACJA DOTYCZĄCA RODO
dla uczestników i uczestniczek projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Dąbrowie Górniczej (I)" realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej w 2015 roku w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej informuje, że:
 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy: kancelaria@mir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.
  2. Administrator wyznaczył  Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Dąbrowie Górniczej (I)" (projekt nr WND-POWR.01.01.01-24-0006/15) Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych Powiatowemu Urzędowi Pracy w Dąbrowie Górniczej. W ww. Urzędzie może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych - Panią Agnieszką Wyłupek poprzez e-mail: iod@pup-dg.pl, pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza lub osobiście w pok. 7.
  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO:  
-     rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320, z późn. zm.),
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 470, z późn. zm.) oraz załącznika I i II do tego rozporządzenia;
-     rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014, str. 1);
-     ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1460, z późn. zm.).
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Dąbrowie Górniczej (I)", w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
  2. Podanie danych jest wymogiem niezbędnym do realizacji ww. celu, o którym mowa w pkt. 5. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa.
  3. Pani/Pana dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, beneficjentowi realizującemu projekt  - Powiatowemu Urzędowi Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu - ---------. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta kontrole i audyt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 5, do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
  6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
  7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych, przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochrona danych osobowych, którym jest  Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

nnk.asset.publisher.info.header

Aktualności

Sprawozdania MRPiPS-01 za rok 2024


 

nnk.asset.publisher.attachments

MRiPS-01 styczeń 2024
MRiPS-01 styczeń 2024.pdf 410 KB
MRiPS-01 luty 2024
MRiPS-01 luty 2024.pdf 409 KB
MRiPS-01 marzec 2024
MRiPS-01 marzec 2024.pdf 445 KB
MRiPS-01 kwiecień 2024
MRiPS-01 kwiecień 2024.pdf 422 KB
MRiPS-01 maj 2024
MRiPS-01 maj 2024.pdf 386 KB
MRiPS-01 czerwiec 2024
MRiPS-01 czerwiec 2024.pdf 376 KB
MRiPS-01 lipiec 2024
MRiPS-01 lipiec 2024.pdf 384 KB
MRiPS-01 sierpień 2024
MRiPS-01 sierpień 2024.pdf 771 KB
MRiPS-01 wrzesień 2024
MRiPS-01 wrzesień 2024.pdf 478 KB
MRiPS-01 październik 2024
MRiPS-01 październik 2024.pdf 500 KB
MRiPS-01 listopad 2024
MRiPS-01 listopad 2024.pdf 377 KB
MRiPS-01 grudzień 2024
MRiPS-01 grudzień 2024.pdf 381 KB
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2024
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2024.pdf 133 KB
MRiPS-07 drugie półrocze 2024
MRiPS-07 drugie półrocze 2024.pdf 132 KB
Z1 II półrocze 2024
Załącznik 1 II półrocze 2024.pdf 443 KB

Staże i bony stażowe finansowane ze środków Funduszu Pracy - PUP Dąbrowa Górnicza

Aktualnie trwa nabór uczestników i uczestniczek na staże ze środków Funduszu Pracy
 
Termin naboru: nabór ciągły (o terminie zakończenia naboru poinformujemy na stronie internetowej oraz profilu Facebook Urzędu Pracy na 7 dni przed jego zakończeniem).
 
Oferujemy:
- stypendium stażowe za każdy miesiąc odbywania stażu w wysokości 1 994,40 zł,
- zwrot kosztów przejazdu,
- refundację kosztów opieki nad dziećmi do 6 roku życia lub dziećmi niepełnosprawnymi do 7 roku życia lub osobą zależną.
 
Jak wziąć udział:
Zgłoś chęć udziału w stażu u swojego doradcy klienta.
 
Jeśli już masz swojego organizatora stażu poproś go o złożenie Wniosku o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu do Urzędu ze wskazaniem na Ciebie.
 
Wniosek o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu dostępny do pobrania poniżej lub w wersji papierowej w pokoju nr 30
 
Okres stażu: 3 lub 6 miesięcy
 
Standardy dostępności:
Nabór prowadzony jest w sposób otwarty, z zachowaniem zasad równościowych, w tym zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz standardów dostępności. Wyrazem tego jest:

  • zastosowanie w dokumentach tekstu łatwego do czytania,
  • zapewnienie dokumentów z dużą czcionką, dostosowanych do czytników ekranowych,
  • pomoc w zrozumieniu, wypełnieniu i złożeniu dokumentów,
  • w przypadku informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu możliwość eksportu dokumentów do pliku PDF.,
  • obsługę osób z niepełnosprawnością ruchową na parterze budynku w pokoju nr 1,
  • zapewnienie w razie potrzeby tzw. pogotowia migowego,
  • użycie w razie potrzeby pętli indukcyjnej dla osób słabosłyszących,
  • zapewnienie dwóch miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami,
  • bliską lokalizację budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej od przystanków komunikacji publicznej.

Dane kontaktowe:
Szczegółowe informacje o stażach i bonach stażowych uzyskasz w pokojach nr 30 lub 36 i pod numerami telefonów:
- 32 262 37 39 lub 32 262 29 39 wew. 225, 226, 212,
- kom. 786-863-295
lub
- u swojego doradcy klienta.

 

nnk.asset.publisher.attachments

Wniosek o zorganizowanie stażu (edytowalny)
Wniosek o zorganizowanie stażu (edytowalny).pdf 233 KB
Wniosek o realizację stażu w systemie zmianowym (edytowalny)
Wniosek o realizację stażu w systemie zmianowym (edytowalny).pdf 43 KB
Wniosek osoby odbywającej staż o udzielenie dni wolnych - FP
Wniosek osoby odbywającej staż o udzielenie dni wolnych - FP.pdf 38 KB
Formularz sprawozdania ze stażu FP
Formularz sprawozdania ze stażu FP.pdf 55 KB
Formularz opinii z przebiegu stażu FP
Formularz opinii z przebiegu stażu FP.pdf 63 KB
Regulamin zwrotu kosztów przejazdu ze środków FP-PFRON-tekst ujednolicony-obowiązujący od 1.01.2023 r.
Regulamin zwrotu kosztów przejazdu ze środków FP-PFRON-tekst ujednolicony-obowiązujący od 1.01.2023 r..pdf 582 KB
Załacznik nr 1 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu komunikacją publiczną FP
Załacznik nr 1 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu komunikacją publiczną FP.doc 39 KB
Załacznik nr 2 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu własnym środkiem transportu FP-PFRON
Załacznik nr 2 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu własnym środkiem transportu FP-PFRON.doc 39 KB
Załącznik nr 3 - Zestawienie kosztów jednorazowych FP-PFRON
Załącznik nr 3 - Zestawienie kosztów jednorazowych FP-PFRON.doc 53 KB
Wniosek o przyznanie refundacji kosztów opieki - zawarcie umowy FP 2024
Wniosek o przyznanie refundacji kosztów opieki - zawarcie umowy FP 2024.pdf 216 KB
Wniosek o refundację kosztów opieki FP 2024- załacznik nr 1 do umowy
Wniosek o refundację kosztów opieki FP 2024- załacznik nr 1 do umowy.pdf 163 KB
Zaświadczenie potwierdzające pobyt dziecka i poniesione koszty z tyt. sprawowania opieki
Zaświadczenie potwierdzające pobyt dziecka i poniesione koszty z tyt. sprawowania opieki.pdf 25 KB
Lista obecności FP 2024
Lista obecności FP 2024.pdf 35 KB
Lista obecności FP 2025
Lista obecności FP 2025.pdf 41 KB

Sprawozdania MRiPS-01 za rok 2025


Dzień Doradztwa Zawodowego - 30 stycznia 2025 roku

30 stycznia 2025 roku w godzinach od 13:00 do 17:00
Dzień Doradztwa Zawodowego

W dniu 30 stycznia 2025 roku w godzinach od 13:00 do 17:00 wraz z III Liceum Ogólnokształcącym im. Generała Władysława Andersa w Dąbrowie Górniczej zapraszamy  do na Dzień Doradztwa Zawodowego. Dzień Doradztwa Zawodowego odbędzie się III Liceum Ogólnokształcącym im. Generała Władysława Andersa w Dąbrowie Górniczej.
Na Miejscu, w punkcie konsultacyjnym, czekać będą doradcy zawodowi z naszego Urzędu dysponujący najnowocześniejszymi metodami doradztwa – okularami VR Meta Quest 3
z filmami informacyjnymi o zawodach.
Będzie to doskonała okazja do uzyskania dodatkowych informacji, poszerzenia wiedzy na temat pracy w służbach mundurowych oraz możliwościach kształcenia w tych kierunkach.
W podanym terminie będzie można osobiście porozmawiać z przedstawicielami służb mundurowych: Policji, Wojska, Straży Pożarnej, Służby Więziennej, ABW, Pogotowia Ratunkowego, Straży Granicznej oraz z przedstawicielami wyższych uczelni: Akademii Wyższej Szkoły Biznesu i Wyższej Szkoły Planowania Strategicznego w Dąbrowie Górniczej.
 
Zapraszamy młodzież, która swoją przyszłość wiąże z pracą w służbach mundurowych 

Sprawozdania MRiPS-01 za rok 2022

nnk.asset.publisher.attachments

MRiPS-01 styczeń 2022
MRiPS-01 styczeń 2022.pdf 386 KB
MRiPS-01 luty 2022
MRiPS-01 luty 2022.pdf 385 KB
MRiPS-01 marzec 2022
MRiPS-01 marzec 2022.pdf 372 KB
MRiPS-01 kwiecień 2022
MRiPS-01 kwiecień 2022.pdf 380 KB
MRiPS-01 maj 2022
MRiPS-01 maj 2022.pdf 399 KB
MRiPS-01 czerwiec 2022
MRiPS-01 czerwiec 2022.pdf 397 KB
MRiPS-01 lipiec 2022
MRiPS-01 lipiec 2022.pdf 400 KB
MRiPS-01 sierpień 2022
MRiPS-01 sierpień 2022.pdf 420 KB
MRiPS-01 wrzesień 2022
MRiPS-01 wrzesień 2022.pdf 377 KB
MRiPS-01 październik 2022
MRiPS-01 październik 2022.pdf 385 KB
MRiPS-01 listopad 2022
MRiPS-01 listopad 2022.pdf 384 KB
MRiPS-01 grudzień 2022
MRiPS-01 grudzień 2022.pdf 377 KB
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2022
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2022.pdf 171 KB
MRiPS-07 drugie półrocze 2022
MRiPS-07 drugie półrocze 2022.pdf 127 KB

nnk.asset.publisher.info.header

Menu Display