Wszyscy pracodawcy wnioskujący o przyznanie dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników przez okres 2-3 miesięcy, są zobowiązani do składania dodatkowych dokumentów obejmujących wypłaty za kolejny miesiąc, tj.:
- Załącznik nr 2 do umowy (oświadczenie o zatrudnieniu w danym miesiącu pracowników objętych umową z Urzędem Pracy),
- Załącznik nr 2 do wniosku, tzw. „kalkulator" (należy w nim przedstawić koszty poniesionego wynagrodzenia każdego z pracowników w danym miesiącu, wg stanu na ostatni dzień miesiąca, za który dofinansowanie ma zostać wypłacane – wynagrodzenie to nie może być wyższe od przedstawionego na etapie składania wniosku w PUP),
UWAGA!!!!
W kalkulatorze spadku obrotów należy wpisać takie same wartości, jakie były na etapie składania wniosków.
Pracodawcy, którzy złożyli wnioski o dofinansowanie na okres 1miesiąca, zobowiązani są do złożenia formularza rozliczeniowego do dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych składek w ramach art. 15 zzb (dot. mikro, małych i średnich przeds.) / art. 15 zze (dot. organizacji pozarządowych).
https://psz.praca.gov.pl/documents/10240/25e193eb-fa45-47fe-937f-3aa5ce528f31